Kameran

Nu har jag köpt min digitalkamera och det blev en Nikon D90 till slut. En "uppdatering" av den kamera jag lånade hem från jobbet under lovet.

Såhär ser den ut:




Bild från Google.




Jag har inte hunnit fotografera så mycket med den än eftersom det är becksvart när man kommer hem från jobbet på kvällarna. Men jag håller på att gå igenom manualen så att jag kan lära mig så mycket som möjligt om kameran. Till helgen har jag mer tid att ta bilder eftersom jag är ledig (jobbade hela dagen igår och idag har vi haft annat att göra) och jag har lite idéer jag vill prova. Så det blir kanske lite bilder här på söndag.

Sedan kommer jag nog att byta blogg.. Har tankar på att göra den till en "fotoblogg" eller hemsida. Kommer skriva lite annat också men det blir nog mer bilder hädanefter. :)

Nu ska vi gå över gatan och köpa bröd och hyra film.




Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback