Begär!

Hej, mitt namn är Emma och jag är beroende av naturgodis!!!!!

-Hej Emma!!

Bild: Exoticsnacks.se

Slisk...

Sitter här framför datorn och lyssnar på sliskiga powerballader...
Så jäkla sliskigt jag vet men ibland behöver man det.

"I wanna know what love is. I want you to show me..."

Grymt!

Punkt.

Mjaouuu...

SÖTNOSAR

Over and out.

Linköpingsbesöket

Helgen tillbringades som sagt hos lillasyster och sambo i Linköping. Var en lång bussresa genom vårt skogiga land men jag hade ju packat med livsnödvändig överlevnadsmatsäck i form av choklad och vitlöksbagutte!

Väl framme åt vi Kajsas hemmagjorda kycklingsallad som var mkt god. Hon har trots allt lärt sig något... ;-)
Sen gick vi ner till stan och åt av den berömda Bosseglassen. Sicka megakulor de gjorde! Efter glassen var vi tvungna att röra på oss lite så vi gick en sväng runt nån å och regnbågen tittade fram. Så vackert så!

Ja, då hade man bränt bort lite glasskalorier men vad skådar mitt öga på vägen hem.... En Ben & Jerryglassbar!! Då blev man ju tvungen att köpa en glasskula till! :D

Lördagen började med hotellliknande frukost som Kajsa fixade iordning, mums! Smooooootisar! (he he), kaffe, gröt, juice, mackor mm. Sedan körde vi iväg till Cloettas andrahandsutförsäljning och köpte choklad. Vi stannade till vid en kanal oxå. Det var väl Göta kanal? Eller nej... det var nog en annan...

Vi släppte av Gurra G efter kanalbesöket och fortsatte spendera dagen på ett köpcentrum i utkanten av Linköping. Kajsa skulle köpa bröllopskläder, hittade dock inget men jag hittade en jeansväst jag letat efter hela våren och ett par ballerinaskor som jag oxå haft behov av en längre tid. Var en lyckad shopping för mig med andra ord. Men vi köpte bägge två lite IKEA-ljus....

IKEA-lunch 35:-

Mina shoppingfynd..

Resten av kvällen spenderade vi hemma. Lagade Flygande Jakob och tittade på film. Hade tänkt besöka uteserveringarna men vi var för trötta och bekväma för det...

Söndag morgon inleddes oxå med "hotellfrukost". Ägg och bacon, juice, melon, mackor, kaffe, osv osv...När vi var klara gick vi till gamla Linköping och vandrade runt och tittade på allt det gamla fina.. Var riktigt mysigt faktiskt! Självklart fikade vi ju på Ragnar Dahlbergs café oxå. Kajsa gick och tog ett bord utomhus och jag köpte fika. När jag kommer ut möts jag av ett finurligt leende "Hi hi... Jag paparazzifotade honom!" Besök www.kajanfuralle.blogg.se om ni vill se paparazzifotot av Ragnar... ;-)

Innan det var dags att gå till bussstationen för hemfärd gick vi till Linköpings domkyrka och tog en titt. Den var inte liten....

Nu är jag inte så lång längre.... hi hi!

Var en mycket trevlig helg och jag kommer gärna igen!