Första bilderna med D90:n

Här är två bilder jag tagit med MIN systemkamera. Hann inte med så mycket innan det började skymma men det blev några stycken iaf. Nu är mitt kitobjektiv inte det allra bästa för att ta närbilder och porträtt men jag tycker ändå att resultaten blir över förväntan.





Det är helg här på Mariagatan... :)
Chris hälsar: Classicos Habanos!
Eftersom jag var tvungen att förminska storleken på bilden så in i h* så är kvalitén på bilden kanske inte som den var från början.. Syns iofs inte så mycket på webben som det skulle gjort om den skrevs ut... Hmm...





Skål!


Den här bilden sket sig ännu mer i storleken! Har suttit hela eftermiddagen i Photoshop för att få ner storleken så att jag ska kunna ladda upp bilderna. Men man vill ju inte mista skärpan heller och till slut gick det inte längre få det bra i någon annan storleken än den här lilla utan att behöva göra om hela redigeringen igen... Grrr!






Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback