Lossnar så smått..


De "krokar och nät" som jag lagt ut lite här och var om att jag söker lägenhet börjar så smått ge resultat. Mina kollegor är så snälla så och hör med alla de känner och även om det inte finns några säkra besked så kan jag kanske förhoppningvis med lite tur snart ha löst problemet.

Jag har fått en del erbjudanden på lägenheter som kanske kan bli lediga till hösten så i värsta fall...

Annars är det mycket jobb i tankarna nu. Har börjat med åttorna och många av dem har varit väldigt roliga att träffa medan andra får en att allvarligt fundera på om man hamnat på zoo istället för skola... Helt otroligt att man kan vara så respektlös som vissa är!

Men men... snart ska vi ju på semester... 22 april bär det av till England! :)



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anka

Hoppas det löser sig med lägenheten snart.En del ungar vet inte sitt eget bästa,du får tänka att det kanske är synd om dom.Kanske jobbigt hemma etc,etc

eller så är det helt vanliga slynglar,det finns det gott om såna i vuxen ålder också!!!!!

2009-03-18 @ 08:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback