Bröllopsbestyr....


Den här veckan har varit konstig.
Låg vaken halva natten till måndag med magsmärtor som kändes som kräksjuka. Spydde dock inte så jag gick till jobbet på måndagen och det var nog den längsta dag jag någonsin upplevt på jobbet! Varje minut kändes som en timma läng! :-(

Men sen så! Resten av veckan har bara försvunnit! Känns som jag mest varit på olika möten och föreläsningar och imorgon är det lördag igen! :-D




Imorgon ska jag möta upp Chris på centralstationen och sen ska vi leta bröllopskläder till mig! Ja... inte för att jag ska gifta mig då men vi ska ju på bröllop i England i april så då måste jag ju ha nåt att ha på mig. Kommer nog inte köpa något nu men jag ska kolla in vad som finns i alla fall. Usch, vad svårt! Ska jag ha lång eller kort klänning? Ska man vara "jättefinklädd" eller bara "lite" finklädd?








Over and out.





Bilder: Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback