Man kan ju tro att jag har försvunnit...

Men det har jag inte.

Kör en liten uppdatering av mitt (o)intressanta liv:


- Midsommar tillbringades i ett ganska vått och kylet Göteborg. Var en ganska lugn och otraditionell midsommar. Ingen sill och nubbe eller midsommarstång. Däremot jordgubbar! :)
Midsommardagskvällen tillbringade vi på en pub med mkt bra livemusik. Söndagen var vi på Liseberg och åkte så mkt vi kunde och kvällen avslutades med pampig Ullevi-konsert i form av ACDC!!

- Jobbet.... är VÄLDIGT lugnt just nu. Känns mest som att man sitter av tiden fram till semstern.

- Chris flyttar hit 1 augusti!! Så juli blir min sista månad att vara halvt boende i Halmstad.

- Ikväll drar jag och Agnes ned till Halmstad och imorgon möter vi upp Lotta och Lina och sen ska Unnarydstjejjerna sätta skräck i stan. :)

- 23 juli tar jag bussen till Kvästad gård och hälsa på lillasyster som har blivit lantis! :)

- Efter semstern börjar jag mitt nya jobb på LBS-skolan, gulp...




Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback