26

Känner mig smått vilsen, virrig och trött.
Är tydligen min födelsedag idag. Känns inte alls som det utan som den mest obetydliga tråkigaste dagen i kalendern. Har inte gjort något roligt eller födelsedagsaktigt alls... Jo, jag köpte mig en kladdkaka som tårta.

Annars har jag använt de skruttiga hjärnceller jag har kvar av mitt 26-åriga (!!!) liv till att försöka hjälpa Chris skriva en jobbansökan. Det var jobbigt. Och så har jag gjort försök att packa inför flytten och inför resan... men har mest strött saker omkring mig ser det ut som... menningslös tråkdag.

Men men. SNAART... väldigt snart åker vi till ENGLAND på SEMESTER!!! Ska fira de 26 åren då istället. Vi ska till London zoo och äta på en populär grekisk restaurang i Chris gamla kvarter. Och så ska vi ju på bröllop och träffa släkt och vänner! Ska bli så otroligt skönt att få komma iväg. Blir väldigt omotiverat på jobbet imorgon.

På tisdag däremot ska vi till Angered på föreläsningar som verkar väldigt intressanta.



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback