Magsjuk.



Blev inget jobb för mig idag.

Har spytt som en idiot fyra gånger i natt så jag bestämde mig för att det nog inte var så klokt att åka till skolan idag. Vet inte om det är magsjuka eller nån matförgiftning för jag har inte spytt mer idag och jag har inte haft magsjuka sen jag gick på mellanstadiet så jag minns knappt hur det är att ha det.

Och det är så jävla typiskt att det skulle komma just natten till måndag eftersom just den här måndagen är den dagen då jag MÅSTE informera eleverna om gymnasiet och dela ut katalogen till dem. Det har försvunnit så många måndagar på grund av personaldagar och utbildningar och grejjer och nästa måndag ska vi på personaldagar igen! Och jag jobbar bara på den skolan på måndagar... H-vete! Hur ska jag få ihop det här nu!?

Annars har det varit en jättebra helg. Shopping med Chris i Göteborg i lördags. Hittade en hel del fina saker. Bland ett par skor i en modell jag letat efter i 2 år!! Igår flyttade vi ut allt från den gamla lägeneten, får nya hyresgäster där idag. Skönt att rensa och lämna över faktiskt.




Over and out.




Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback