Snart så...



Nu är det bara dagar tills vi åker till skottland!

Ska bli så himmla roligt, jag längtar! Vi har suttit i soffan i eftermiddag med kaffe, glass och choklad och tittat på sevärdheter och grejjer. Vi lär inte behöva oroa oss för att bli sysslolösa om man säger så...

Så imorgon måste jag börja packa och grejja för på måndag kväll har jag mitt 3:e och sista (YES!!) föräldramöte så då är jag inte hemma förren typ 10... På tisdag har jag ett möte med en förälder vid fem så då kommer jag också hem en aning senare. Hinner väl packa lite men vi ska tvätta och jag vill hinna träna också. Och på onsdag ska jag jobba kväll på Gymnasiedagarna i Göteborg och det är öppet till 20.00 så då är det bara hem och lägga sig direkt sen så då kan jag inte packa och på torsdag morgon.... Finally bye bye Halmstad och Sweden!! :-D



Over and out.



Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback