Ny babbelapparat!





Äntligen har jag fått tummen ur och investerat i en ny mobbe!
Min gamla blev dränkt i juice i min väska för nån månad sen och jag har lånat Chris gamla sedan dess och den är väldigt olik Sony Ericsson så det var skönt att gå tillbaka till Ericsson igen.

Blev uppraggad av en 3-säljare på Kungsmässan igår och jag har kollat runt lite på nätet tidigare och bara skjutit det framför mig för det finns FÖR mycket mobiler och abbonemang att välja mellan så det blir bara jobbigt! Så det passade faktiskt bra att få det överstökat utan så mycket ansträngning.

Mobilen fick jag på köpet av ett Bomben 299kr- abbonemang. Tror nämligen att jag kommer att prata lite mer i mobil nu när jag flyttar så det är väl lika bra att ta en summa som jag faktiskt tror jag kommer använda. Men om jag vill kan jag byta till ett annat abbonemang inom 3 när jag vill så det är ju bra ifall det visar sig att jag inte ringer så mycket.

Det blev i allafall en vit Sony Ericsson w 595, som bara varit ute på marknaden ett par dar. Hade kunnat få en värsta värsting-mobil med jätteminne och 5.6 megapixelkamera men den var alldeles för komplicerad med touchscreen och grejjer. w 595:an är nog mer jag. Får plats med 1000 låtar, behöver alltså ingen mp3 eller ipod, tillräckligt bra kamera och allt annat som man vill ha. Så jag är nöjd!



Over and out!



Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback