Höstlov

Våra elever har höstlov den här veckan och det märks. Det är väldigt lugnt och det finns inte så mycket att göra. Har städat lite idag på ett av mina tre kontor. De gamla syvarna har samlat på sig kataloger och broschyrer ända sedan 2002 så jag slängde en jättefamn idag. Skar mig på köpet. Jävla papper!

Har börjat kolla upp träningsanläggningar här uppe och det finns så¨himmla mycket! Men det är givetvis mycket dyrare här och bindningstiden verkar oftast vra på minst 12 månader. Men jag vet ju inte hur länge jag bor kvar i det här området så det känns lite dumt att boka upp sig för länge... Får se vad det blir...



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men på många gym får du ju flytta kortet om du byter till samma kedja i en annan stad. Mitt gym är en CMS-klubb så jag kan byta stad om du vill. Kolla upp om du skulle kunna göra så!

2008-10-30 @ 07:41:26
Postat av: Emma

Jo, på de flesta gym kan jag träna på alla deras anläggningar i hela göteborg så det är väl bra om jag flyttar snart igen. Verkar som jag måste lägga ut 400-500 kronor om jag ska få det jag vill ha. Vad kostar ditt?

2008-10-30 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback