Back from Braveheartland!






Igår kväll kom vi hem från Skottlandssemestern!

Hinner tyvärr inte redogöra för resan ikväll men det kommer mer bilder och text snart.

Men jag kan väl i alla fall sammanfatta resan lite kort så länge:

Jag har lärt mig mer om whiskeyns olika karaktärer och hur man bäst får fram dess smak. Jag har lärt hur man tillverkar drycken, kan säga att jag nu faktiskt förstår denna (underliga tillverkningsprocess.

Vi har ätit GOD mat, druckit gott, bott väl och sett storslagen natur!

Vill jag dit igen? OH JA!



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fin mössa! Kan inte du ringa mig ikväll om jag inte får tag på dig? Ditt nummer funkar ju inte... Vi måste reda ut hur vi gör på söndag, eftersom ni snor min skjutsnings-bil ;) kram

2008-10-22 @ 06:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback