A men åhhh!!!

Usch vad besviken jag blev när jag läste GP idag på fikarasten!

Mitt favvoband Soundtrack of our lives släppa nytt dubbelalbum  snart och det blev jag i och för sig glad över MEN....  Jag blev mäkta irriterad när jag läser en av bandmedlemmarnas kommentarer kring hur de arbetar i studion. Han säger att hans jobb inte är "som en syokonsulents att peka och tala om för de andra vad de SKA göra". Nä, precis... för det är ju det en så kallad syokonsulent gör... INTE!

Vi ska inte heller peka med hela handen och "tala om för" elever vad de SKA välja. Vi ska hjälpa dem att själva komma på vad som passar dem. Trött jag blir...

Men jag kommer köpa albumet iaf...




Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback