Freeeedag!!

Idag ska vi ha hit Simon, Cissi och Jenny på lite middag och vin. Vi hade så himmla trevligt förra gången så det fick bli dags nu igen. Chris ska göra någon engelsk kycklingrätt som hans ena son är galen i och jag ska göra en Nigella- inspirerad efterrätt. Mummsich!

Snart ska jag bege mig ut på en cykeltur i solkenet. Tänkte cykla ut mot Tylösand och se om jag kan ta lite fler bilder till mitt årstidstema. Bäst att passa på innan våren är över.

På måndag ska jag provjobba på Chris jobb. Härom natten drömde jag att det var ett fascistiskt arbesläger där arbetarna gick fastkedjade i fotbojja och tvingades av vakter med piska att jobba nonstop utan raster.. Hmmm... Lite nervös kanske?



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback