Foto över en liten latte

Var på intervju för fotojobbet idag. Vi träffades på Espresso House och det var en väldigt avslappnad intervju. Eller... mer som ett samtal faktiskt.

Han sa iaf att han snabbt fick ett väldigt bra intryck av mig och att de skulle höra av sig nu i maj månad. De hade några till att intervjua här i Halmstad. Om jag får jobbet så är det främst Halland som blir mitt arbetsområde så det vore ju ett guldtillfälle att skaffa sig kontakter inom skolvärlden..

Så blir det inget annat jobb innan sommarens slut så tar jag det om det erbjuds mig.
Bättre pengar än studiebidrag och a-kassa iaf! Plus ett roligt jobb!



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anka

Lycka till !!!!

2008-05-08 @ 08:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback