Eldröd flamma!

image396

Jag var hos frisören i tisdags och färgade håret. IGEN!

Ja, färgen släppte så mycket efter första färgningen så jag fick komma tillbaka och göra om det. Bra service, inte alla salonger som erbjuder det!

Den här gången blev det precis så skarpt kopparrött som jag ville att det skulle bli så nu kommer det nog hålla bättre.
Jag har fått massa komplimanger för det hela veckan och det riktigt lyser i solskenet så jag är supernöjd nu. Tack Ida!

image397







Over and out.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

VÄLDIGT VÄLDIGT VÄLDIGT snyggt! Snyggaste hårfärgen du haft enligt min mening!

2008-05-03 @ 18:46:47
Postat av: Anonym

Tack söta syster!! :-D

2008-05-03 @ 19:53:55
Postat av: Anka

Morsan håller med

2008-05-06 @ 11:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback