Back from Blekinge

Fotokursen var riktigt bra! Våra blivande chefer var väldigt duktiga på att lära ut och vi fick många småpauser så att vi skulle orka ta in så mycket information som möjligt.

Vi fick lära oss:

  •  hur kamerautrustningen fungerar, både teoretiskt och praktiskt,
  • hur deras egna dataprogram fungerar
  • vi fick ta gruppbilder både inomhus och utomhus
  • vi fick information om policy och regler och fick information om företaget och branschen


    Företaget bjöd på hotell och mat och fika för bägge dagarna och de var väldigt goa och trevliga allihopa. Efter studenterna kommer vi att få vår utrustning och det är utrustning som är värd hundratusentalskronor och vi får använda den hur mycket vi vill i sommar för att öva.

    Så jag har tillgång till studio med blixtar och väggfond redan i juni och kan ta massa fina och professionella bilder! :-)

    Den 10 juni har jag en praktikdag då jag ska följa med en gammal fotograf och fotografera en skolavslutning i Göteborg.

Imorgon blir det lagerjobb och TYVÄRR måste jag spendera fredagkvällen till att skriva samtalsanalys eftersom jag varit så upptagen med kurs (som jag iofs fick betalt för) och jobb denna veckan...
Men på onsdag nästa vecka är skolan KLAR!!
Och på tisdag har jag ett spännande möte som jag verkligen hoppas går bra!!!




Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har också mitt sista i skolan på onsdag - skönt! Hoppas mötet på tisdag går bra :)
När ska vi fota då? :) kram

2008-05-29 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback