What a sunny day

Idag har jag minnsan suttit på balkongen och läst filosofi. OCH... nästan svettats av värmen! Det ni! Här behövs ingen resa till kanarieholmarna inte... ;-)

Igår var jag på anställningsintervju.
AV 26 sökanden hade de kallat 5 till intervju och lilla jag var en av dem. Svårt att säga hur det gick.. jag gjorde iaf mitt bästa och jag är stolt bara av att fått komma på intervju men min stolthet vill ju gärna "vinna första pris" också.

Nu vet jag iofs inte längre om jag verkligen verkligen vill ha jobbet eftersom det kan medföra en helvetes massa pendlande som jag inte vet om varken jag eller mitt förhållande klarar av. Men det är ju alltid roligare att bli erbjuden att KUNNA tacka nej... kanske.

Men nu hoppas jag nog mer på ett jobb i Ljungby eller Laholm..

SNÄLLA.... ge mig lite tur.



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Jessica

det var jätteskönt med sol! :)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

Postat av: Kajsa

När ska du ha praktiken egentligen...?
kram

2008-03-04 @ 20:52:32
Postat av: Emma

Kajsa: Det är direkt efter påsk. Vecka 13 börjar det. Vad kostar ett 4-veckors gymkort på ditt gym?

2008-03-05 @ 16:25:59
Postat av: Kajsa

Du jag har ingen aning.. Det är bäst att du ringer till dem:
013- 144009. Glöm inte säga att du är student...! Fråga också om du får använda en av mina gratisveckor som jag får ge bort. Jag har en kvar. De vet vem jag är (oftast iaf). kramar

2008-03-05 @ 21:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback