Ro 7.5 kilometer!

Förresten, jag var och tränade min "militärträning" tidigare idag. Tänkte bara kört ett benpass men Peo övertygade mig att köra ett Crossfit-pass istället.

Såhär såg det ut:

Rodde 4000 m.

21 knäböj inklusive "halva" frivändningar.

Rodde 2000 m.

18 knäböj inklusive "halva" frivändningar.

Rodde 1000 m.

15 knäböj inklusive "halva" frivändningar.

Rodde 500 m.

12 knäböj inklusive "halva" frivändningar.

Det tog 48 minuter och 40 sekunder allt som allt och jag hade en stång som väger 20 kilo på knäböjen. Ska kunna köra på kortare tid... det var rodden som tog så himmla lång tid... Men guuud vad jag kände mig duktig efteråt att jag ändå gjorde allt!

Syrran, vill du bygga muskler, förbättra konditionen och bränna fett på samma gång så kan jag rekommendera detta till dig! ROLIGT är det också! :-)



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Syrran

hoppas att du fastnar för några av träningsformerna här också - forza och easyline har du inte provat va? kram

2008-03-18 @ 21:55:50
Postat av: Anonym

OCH - vi får ju inte glömma stripaerobicen! :D

2008-03-19 @ 07:26:03
Postat av: Emma

Åh nej, har ni stripaerobic!! Jag har hört talas om det..!! Tja, vill man få sig ett gapskratt så! :-D

2008-03-19 @ 10:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback