Oorganiserat som vanligt

Kreativa mässan 11-13/3

Känns ju väldigt onödigt att åka ner till Malmö en dag före mässan vi ska va med på för 1 timmes förberedelser... Alla var i princip färdiga med det de ska ställa ut och det enda vi egentligen behövde veta var var vi ska stå. Men men... det är ju Malmö högskola vi talar om så jag är inte förvånad. Jag kom hem tre timmar tidigare ist så det var inte fy skam. Så nu hinner jag med och träna ikväll, stackars mina ben!! ;-)

Imorgon tar jag tåget ner igen för att visa upp min och Jannicas vägledningsroulette (vore kanske något för dig moster!?) för lte branschfolk. Sen fick jag sova hos en Emma i Malmöklassen så jag behöver inte åka hem imorgon och missa torsdagen på grund av att jag inte ha nån sov plats.



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag ställer gärna upp som försökskanin på er vägledningsroulett, skarpladdat!? Ojämna veckor är jag ofta i Åstorp, om du behöver sovplats. Det är bara 7-8 mil och bra tågförbindelser.

2008-03-12 @ 13:27:33
Postat av: Emma

Jag tror nog att den kan hjälpa dig rätt bra moster! Annars har jag en massa andra saker jag kan testa på dig! Tack för soverbjudandet!

2008-03-14 @ 12:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback