Första veckan avklarad - första helgen här

Idag är det lördag och jag har sovit gott hela natten! Var några av Kajsas grannar som förde ett jävla liv vid 23-snåret men jag har mina trogna följeslagare - öronpropparna, med mig så jag somnade snabbt ändå, HA!

Idag har jag varit i stan och kollat runt efter en klänning till min 25-årsfest men det gick inte så bra. Har ungefär 3 veckor till på mig så det är ingen panik än. Men jag hittade en jättefin orange/röd sjal som fick följa med hem. Och lite annat tråkigt nödvändigt som hårspray och hårsnoddar.

Nu sitter jag och lillsyster med varsin dator i vardagsrummet och snart ska jag nog göra kaffe och läsa lite tidningar..
Undrar vad jag ska göra ikväll..? Är själv tills på måndag så jag får roa mig själv så gott det går.

Praktikveckan har iaf gått väldigt snabbt och jag har inte varit i närheten av den där "första veckan-tröttheten" och jag har lärt mig en hel del intressanta och bisarra saker. Bemanningsbranschen är jag mycket misstänksam och tveksam till nu kan jag säga... Om alla visste det jag vet skulle de få det hett om öronen!

Nästa vecka kommer det hända lite mer. Jag har tre intervjuer med coacherna inbokade och två samtal jag ska få sitta med på. Det kommer en ny coach på tisdag också och det är hene som jag ska gå utbildningen med sen. Nice!

Jag saknar min batteriladdare till kameran, det är därför det aldrig blir några bilder i inläggen nu för tiden... Var f-n kan den ha tagit vägen!! Jag slår alla rekord i vimsighet, jag lovar!!



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback