Mitt kiss blöder!!

Har haft lite problem med mitt kissande sen midsommar. Har haft en isande känsla som jag tyvärr känner igen men jag har tänkt att om jag är försiktig så försvinner det.

Men nej, nej... När vi kom hem från storhandlingen idag springer jag nödig som f-n in på toa och upptäcker.... Blod i kisset!
Näe... tänkte jag, jag inbillar mig och kissar lite till men jooo... det  ÄR  B L O D.

Jahapp... ringer sjukvårdsupplysningen och förväntar mig ändå att få höra; vänta ett par dar och drick mycket vatten så går det kanske över av sig själv. Nepp, svaret från sköterskan blir snabbt; Jag tycker du ska åka in till jourmottagningen nu.

Jahaaa... *gulp* (Emma tänker cancer, gulsot, AIDS, malaria...)

Får Chris att följa med eftersom jag hatar äckel-sjukhus. Väntar kanske 30 min, ger urinprov (som inte se vackert ut, bläää), väntar 50 minuter till, hänvisas till litet rum, väntar några sekunder på doktorn, svarar på ett par frågor och får glatt beskedet om att det var som jag från allra första början trodde; U R I N V Ä G S I N F E KT I O N. Igen. Ska det återkomma varje sommar?!

Ja, ja.. jag slapp cancer, gulsot, AIDS och malaria iaf. Men jag har aldrig varit med om blodigt urin vid urinvägsinfektion förr, det var en första.

Så nu blir det TV-kväll med en massa vatten! ;-)





Over and out.

Kommentarer
Postat av: moster

Drick tranbärsjos, det är jättebra för kisseriet!

2008-06-29 @ 18:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback