Examensfirande x3

Igår träffades vi tjejer som tagit högskoleexamen i år.

Vi käkade lite och tittade på fotbollen. Det var kul att träffas, vissa av oss har inte setts på länge så det var extra kul att uppdatera lite. Sedan festade de andra på medan jag styrde mina gladiatorsandaler hemåt. Har ju firat min examen två gånger tidigare  förra veckan med klasskompisarna och med Chris och Simon & Co så jag var inte så sugen på att fortsätta...

Dessutom har Agnes den lilla jäkeln fått mig till att få rejäl avsmak från sprit (hon hade smugit in en liter vodka i en vatenmelon på sin inflyttningsfest och det kände min mage av i tre dagar efteråt....!!)

Men det blir mer festligheter i midsommar! Mark kommer hit från England på torsdag så jag antar att vi inleder firandet redan då. Sen blir det en liten fest här på midsommarafton med sill o nubbe (NEJ... jag tänker INTE äta sillafan!).

Hepp... nu ska jag nog strax sticka o träna. Chris har sovit hela dagen och gör det fortfarande (har jobba hela helgen) så jag får roa mig själv bäst jag kan! Ska bjussa på köttbullar, potatis och sås sen... :-)




Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sillafan är sveda och värk.

2008-06-15 @ 21:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback