1 år senare...

Igår firade jag o Chris att det är ungefär 1 år sedan vi träffades. Jag fick långa cerisa rosor och vi gick på bio och åt på Mårtensson efter filmen.

Filmen vi såg var Sex and the City - the movie!
Och visst var den bra! Det var mycket tårar och skratt kan jag säga! Jag oooorkar inte vänta tills dvd:n kommer ut så jag får snart springa till biosalongen igen!





Det var hur som helst en väldigt trevlig onsdagkväll, vi kunde till och med sitta på uteserveringen (som om det skulle vara något att hurra för i NORMALA fall i JUNI månad....) och dricka cosmopolitans och vodka martini!

Tack för det här året älskling!





Over and out.




Bild: Google

Kommentarer
Postat av: Anka

Vi får gratulera så mycket !!

2008-06-26 @ 13:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback