Flyttlass till Mölndal

I mitten av oktober flyttar jag till en stor 2:a i Mölndal i ett lugnt område i utkanten av stan. Tittade på lägenheten igår och den var i väldigt bra skick och kändes jättestor! Tyvärr ligger den som sagt lite långt ut men det är trots allt åt rätt håll så det går nog fort att ta sig till jobbet i KUNGSBACKA. Sedan går kontraktet ut i mitten av april och då vill jag ha något mer centralt i Göteborg. Fast fortfarande i södra änden om jag jobbar kvar i Kungsbacka.

Lägenheten har stor balkong, STOR garderob, badkar och stort förråd utanför dörren. Jag får behålla alla möbler utom sofforna och sängen så jag behöver inte flytta så mycket för de här 6 månaderna så det är ju bra.

Snart börjar jag nya jobbet... 11:e augusti är det dax, ÄNTLIGEN!




Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

TJOHOOO! :D

2008-07-31 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback