Finbesök





Jag har haft Agnes på besök i helgen. Hon kom i fredags efter jobbet och vi hade taco-middag med tjejerna och sen gick jag och Agnes ner till stan och mötte upp hennes kusin.

På lördagen strosade vi runte nere vid hamnen på Marinfestivalen och tittade på båtarna. Guuu, va gott det luktade där nere av all festivalmat! Vi träffade Elaine och hon tog följe med oss till stan och vi gick och åt en jättegod lunsch innte på cafét bestående av pennepasta med bacon- och sparrissås, MUMS!

Sedan strosade vi hem och fixade i ordning oss för fest och åkte till Agnes kusin igen. Hann med en halv öl sedan var det dags att dra ner till hamnen igen för att lyssna på Led Zeppelin Tribute! :-) Blev faktiskt förvånad över att det lät så pass likt originalbandet som de gjorde. Sångarens röst var nästan kusligt lik Robert Plants röst...

Sen drog vi hem till John igen och blev kvar där till framåt tre och snicksnackade.


Senare i veckan ska jag nog åka till Mölndal och titta på en andrahandslägenhet. Hoppas den är nåt att ha nu... Får ha den mellan oktober - april och det funkar väl. Då slipper jag iaf pendla de mörkaste månaderna..



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback