Om 4-5 veckor...

Det är lite tråkigt att inte kunna fylla i bloggen så mycket och ofta som jag vill men jag har ju som sagt ingen dator i lägenheten än eftersom vi inte fått internet installerat än

Men om 4-5 veckor kommer våra grejjer och då är det bara att tuta och köra!

Kommer fylla på med lite bilder från jul, nyår och Kajsas Halmstadbesök och skriva lite om Jönköpingsbesöket och mina senaste prestationer i skolan.

På måndag åker klassen ner till Malmö och stannar där till onsdag. Vi ska som venligt varje terminstart ha våra obligatoriska Malmö-dagar med föreläsningar och sånt. Hektiskt hektiskt!
Hoppas föreläsningarna är inspirerande nu!

På återseende!



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

har du bokat 10-11 maj? skriv upp att du ska till linköping då annars. kram

2008-01-25 @ 13:34:22
Postat av: Emma

10-11 maj? Vad händer då?
Du o Gustav kan ev boka in lör 26:e april i Halmstad för min 25-årsfest. eller helgen efter.. Ni SKA komma!! :-)

2008-01-29 @ 10:30:53
Postat av: Kajsa

du får veta det snart. då bokar jag in 26:e - säg till om du byter datum!

2008-01-30 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback