Vår katt har blivit fjolla!

Kastreringen av den lille mannen gick bra och han gnäller inte lika mycket som han gjorde innan. Han pissade på sig två gånger igår kväll och gick som ett fyllo vilket var väldigt roligt, haha (nä, va elak jag är nu)! Idag är hon dock sitt vanliga jag förutom att han varit lite lugnare.

Tack för Alla hjärtans dag -hälsningarna förresten! Själva tog vi bara en promenad runt Nissan och planerade för resan till England som vi ska göra nästa år. Vi har planerat att åka i april dp det börjar bli varmare men då turistsäsongen ännu inte börjar. Vi har tänkt vara borta i två veckor och vi ska nog flyga och hyra en bil där för att ta oss runt smidigt.

Vi ska nog börja med att flyga till Skottland och besöka ett eller två whiskeydistellerier och köpa lite whiskey. Sen ska vi köra neråt och njuta av landskapet. Vi har tänkt besöka Sherwoodskogen, The peak district, the lake district, dartmoor och givetvis London. Vi räknar med att vi nog kommer att behöva spara ihop drygt 25000 kr för allt (flyg, bil, bensin, boende, mat, shopping, etc) så jag hoppas jag kan börja jobba i slutet av april istället för i juni.

Nä, nu ska jag surfa efter lite inredningstips för vår balkong.



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback