Nyårsafton 2007

Då var det dags att avsluta 2007! Skönt det, det var inte direkt mitt bästa år... Började för jävligt (typ) och sen knagglade det på upp och ner. Men runt sommaren vände det och blev mer positivt och 2008 tror jag kan bli ett bra år för mig.

Förhoppningsvis innehåller det:

- Ett roligt 25-årsfirande för mig!

- Firande av min högskoleexamen!

- Ett bra och roligt syvjobb.

- Lite mer pengar.

- En fortsatt frisk tillvaro!

- Ett fortsattkärleksfullt förhållande med min svenska engelsman!

Ja, det borde inte alls vara helt omöjligt att uppnå detta! :-D Positivt tänkande!!


Såhär såg NYÅR 31/12 2007:


image350
Josefin och Josefine


image351
Pepparkaksparfait med clementinsås. Den bästa efterrätt jag någonsin smakat! Mumsisch!



image352
Jag, Emmy och Josefine



image353
Jag, Josefine och Josefin


image355
Min nyårsklänning


image356
Nyårskål!!


image357
Gott nytt år!!



Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback