I did it!

Morotskakan blev väldigt god! Drack två koppar kaffe och åt två bitar och kollade upp färjpriser till England. Fasen, det är hutlöst dyrt! Runt fem till sextusen och då är inte mat inräknat.. Istället kan man flyga för mindre än femhundra spänn och hyra en bil i England för drygt femtonhundra så vi skulle spara väldigt mycket på att flyga istället. Så fflyg blir det. Frågan är bara hur jag ska kunna ta hem alla kläder och skor jag köper med mig från London... ;-)

Ikväll blir en lugn kväll för mig. Mannen jobbar och jag har ingen lust att sätta foten utanför lägenheten i det här vädret. Så det blir melodifestivalen och skratta åt den där hycklerskan som ska sjunga duett med Andreas Johnsson.

image326



Over and out.



Bild: www.mf2008.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback