Helgen snart över?

image323

Guuu va tiden går fort på helgen. Vi vaknade vid åttatiden i morse och drack kaffe i sängen i drygt en timme innan vi började dagen. Solen gick upp för att sen försvinna bakom molnen och det kändes så härligt att ha hela lördagen framför sig. Jag älskar verkligen våra lördagsmorgonar när vi dricker kaffe och småpratar i sängen. :)

Men som sagt, vid nio, halv tio började vi röra på oss, vilket fortfarande ju inte var så himmla sent tycker jag. Chris körde iväg för att tvätta det stora kattdjuret och jag stannade hemma med de två små kattdjuren och dammsög vår skräphög till lägenhet.

Chris kom väl tillbaka ungefär vid halv elva och då började vi göra helgfrukost med stekt bacon, ägg, tomat, jättechampion, toast, smoothie och kaffe! Supergott!
Ja, sen stack han iväg till garaget igen för att polera jättekatten och jag satte mig med laptopen för att söka ett eller två jobb. Nu har jag suttit här i minst en och en halv timme med en jobbansökan (datorn krånglade i början så då försvann ungefär en halvtimme) och klackan är halv två!! Halva dagen är ju borta! :-/

Fattar inte vart timmarna tar vägen... Nåväl, ska pallra mig iväg de ca 100 meterna till Hemköp för att köpa mjölk lite senare för jag ska baka morotskaka idag. Känner mig baksugen.


image324




Over and out.



Bilder: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback