Alla hjärtans dag hos djurdoktorn

Klockan är 08:35 och jag har varit uppe i en timme och 35 minuter! Det är stort för att vara jag!

Sitter i soffan och förbereder för dagens plugg. Det är ju alla hjärtans dag idag men vi ska inte göra eller köpa något till varandra. Vi är så bra på att göra det alla andra 364 dagar om året så det behövs ingen kommersiell dag från staterna för att vi ska behöva det.


image322

Däremot.... Så har vi en liten överraskning åt Mr Tibbs, he he he! Den lilla pissråttan ska till veterinären idag och kastreras. ÄNTLIGEN!! Har väntat på det här hur länge som helst nu. Han har gått och ylat dagarna i ända och pissat inne 5 gånger! En gång i sängen, en gång på sovrumsgolvet, en gång på dörrmattan, en gång på min vindjacka och en gång i Chris ryggsäck! Men nu blir det förhoppningsvis slut på det och han återgår till sitt vanliga gosiga jag...




Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha, stackars mr tibbs... :]

det är inte exakt den jackan utan en som liknar den, så det gör verkligen inget att du köper en sån. jag har en luva på min. det fanns ingen bild på den, varken rätt färg eller just den modellen, så jag satte in bilden på den där jackan istället ;) kram kram

2008-02-14 @ 14:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback