Up, up and.... DOWN!!

Förresten.... Vi har självmordsbenägnahusdjur.

Imorse mitt i frukostförberedelserna hörde vi ett isande skrik från gatan precis in till huset (Chris hade tydligen även hört ett skrapande på väggen) och ser att Miss Kitty hänger halvvägs ner på fönstret och stirrar på något nere på gatan.

 Inte ett dugg förvånad upptäcker jag att Mr Tibbs sitter där nere med ögon stora som tefat och en svans stor som en biltvättsborste!! Livrädd för den stora vida världen sitter han där nere hukandes och jamar skräckslaget på hjälp. Bara att tassa ner i pyjamasen och hämta upp bäbisen... *suck*

Väl inne i den trygga lägenheten krymper biltvättsborsten och han rantar runt på sitt vanliga kaxiga sätt igen.. Och...
En minut senare är vi 5 sekunder från att uppleva en repris på "flygande katt genom fönstret på andra våningen" då idioten i full fart sätter fart efter en fluga som är på väg ut genom fönstret. Halvvägs ut tvärstannar han och inser att; Naeee.... det var kanske ändå inte så smart att följa efter flugorna genom fönstret...


Lovar. Om en vecka sker det igen.






Kärt barn här många namn: pucko, jävel, bastard...










Over and out.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken jättebra bild !!



Katter blir som sina ägare har jag hört !!!!

2008-08-17 @ 21:50:26
Postat av: Hobbe

Det är nog dags att jag fostrar katterna

2008-08-19 @ 19:05:52
Postat av: Mr Tibbs matte

Ha ha! Kanske borde bli ett besök till Realsbo...

2008-08-23 @ 13:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback