Sisten ut...


Sitter här ensam på avdelningen på den skola jag har på torsdagar och fredagar. Verkar som de flesta ur peronalen brukar gå hem tidigare på fredagar. Ska nog utnyttja flexen och jobba in timmar under veckorna så att jag också kan göra det, är lite spoooky att sitta här själv. Tänk sen när det blir mörkt ute...

Har gått en hel del praktiska saker gjorda idag som behövs för att  komma igång med själva vägledningsarbetet med eleverna. Idag kan man nog säga att jag har haft en första "riktiga" arbetsdag där jag har kunnat göra det som står på min agenda. Har haft mycket möten och introduktioner hit och dit som gjort att det dröjt att komma in i skol-arbetet. Men jag är oehört tacksam för detta för jag kommer ha stor nytta av det.

Har förresten fått mitt första mail från en förälder idag. Hi hi, det är MITT jobb att svara på hennes frågor. I ROCK!!


Vad händer i helgen då?
Jo, ikväll blir det nån go midda me rööövin..! Imörn kommer Chris son från England så det blir fullt hus! Jag ska sova länge omorgon iaf, och äta en riktigt god frukost.




Over and out.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Missade förresten att du hade skrivit att du kanske ville att jag skulle göra en grej åt dig! Ge mig den så lägger jag den på högen och gör den så småningom :)

2008-08-23 @ 17:42:37
Postat av: Kajsa

Jag har förresten hittat en söt gul väska som jag kan ha när jag går ut, så du kan hitta något annat tills när jag fyller år :) Kanske ett "smyckesskrin" från Indiska? Eller något annat kul! Kram

2008-08-26 @ 17:23:07
Postat av: Ema

Jag ska nog kunna hitta något niiice till dig! Lilla pluttan... ;-D

2008-08-29 @ 14:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback