First day at work

Har haft en bra introduktion första dagen. Fått en massa information om allt från hur min tjänst ska se ut till hur verksamheten är organiserad. Har mest haft inläsning idag och blivit presenterad för de närmaste kollegerna på vägledningen. Jag kommer att jobba på tre grundskolor och ha en förmiddag och en eftermiddag inne på själva vägledningscentrum och ha drop in- verksamhet, vilket ska bli väldigt kul. Har alltid velat göra det!

Imorgon har jag egen tid på förmiddagen och efter lunch ska vi åka och besöka en av skolorna jag ska ha.

Månadsbiljetten för att åka mellan Halmstad och Kungsbacka är inte så dyr som jag trodde så det var en trevlig överraskning! Så det enda negativa med pendlandet är att jag måste åka så himmla tidigt om jag ska vara på jobbet vid åtta. Tur att jag flyttar när de mörkare tiderna kommer.


Nu ska jag se om jag kan hitta ett trevligt och prisvärt b&b i Glasgow. Vi planerade ju mestadels av resan i helgen (ska skriva lite mer om det i veckan) men vi har inte bokat boende för sista natten än. Näst sista natten vid Loch Lomond blir ruskigt spännande.... MOAHAHAHA!!




Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Usch, spökar det där eller...? Tur för er att jag inte är med - då hade jag hållit er vakna hela natten för att slippa se spökena själv.



Det låter ju som om det har flutit på bra på jobbet!



Kommentar tillbaka; Tack. Den andra "geten" ser lite tjock ut, ledsen för det ;) Jag skyller på att det halvt fågelperspektiv på dig, jag är inte van att se dig från det hållet, höhö.

2008-08-11 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback