Trevlig överraskning

Oj... hade nästan glömt det...

Idag ringde en tjej från ett fotoföretag där jag sökt jobb som skolfotograf. Och banne mej vill de att jag ska komma på intervju nästa onsdag. Hade nästan glömt att jag hade sökt det.

Tänkte att nääääeee.... visst har jag kompetens för det (såsom det stod i annonsen behövdes inte fotoutbildnin men var ett plus, vilket jag har från gymnasiet) men jag blev ändå förvånad när hon ringde.

Dyker det inte upp något annat på heltid innan augusti så tar jag det om de erbjuder mig det. Skulle tydligen innebära heltid augusti-oktober och sedan standby. I så fall har jag iaf något att göra tills jag hittar ett heltidsjobb som syv. Kan ju kombinera det med något annat deltidsjobb...

Hade varit lite som att få mina gamla fotografdrömmar att gå i uppfyllelse...
Ååååhh, nu blir jag liiiite lyrisk faktiskt!! :-)



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh vad kul :) Lycka till på intervjun!

Postat av: moster

Såg ett syo jobb i klippan, har du sökt?

2008-04-29 @ 20:06:29
Postat av: Anonym

KLippan?
Inte sett.

2008-04-30 @ 09:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback