Slutspurt!

Har varit hemma en sväng i helgen. Skönt att få lite hemmakänsla men hann inte riktigt koppla av för det kändes som vi hade saker som hände hela tiden.

Kom iallafall hem till middag och rödvin och en välkomnande famn i fredags!

Var och färgade och klippte håret i lördags. 3 timmar tog det och blev jättefint. Frisören hade sett fram emot att göra mitt hår eftersom hon gillar de färgerna så mycket och inte får göra dem så mycket. Hon sa också att hon skulle fixa håret på modellerna på SODA´s modevisning senare samma kväll så vi gick dit och tittade. Kollade in vårnyheterna och tog en drink och gick sen vidare till Mårtensson en kort runda och sa hej. Sen var det hem igen.

I söndags var jag och fikade med min Carina som jag inte träffat sedan i november så det var verkligen på tiden! Drack kaffe och åt bullar utanför Brottet vid strandkanten.


Ja, och nu är jag tillbaka i Östergötland. Har haft två vägledningssamtal idag och bägge var utmanande för mig. Det var nog faktiskt den bästa träning jag haft under alla dessa 3 åren under utbildningen. Bägge de här två personerna var väldigt veliga i vad de ville men båda var verkligen ute efter en förändring men visste inte riktigt vad. Gick helt ok trots min ringrostighet.

Annars består denna vecka av att sitta med i en del samtal som coacherna har, försöka göra mina uppgifter klara o så.

Johopp.



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

utmaning!!!!!! Vänta du bara!

2008-04-15 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback