Hemlighetsmakeri?

Chris säger till mig att jag inte får "worry about saturday"... Alltså födelsedagsmiddagen. Jag vet inte riktigt vad som är i görningen men allt är omhändertaget och fixat så att jag inte ska behöva tänka på någonting själv! Han är så snäll och omtänksam! :-D
Världens bästa
, nu kan jag fokusera på sluttampen på praktiken utan den planeringen som störmoment. :-)

Det enda han säger att han inte riktigt kan göra själv är såsen till maten... Han tycker han är dålig på det. Hmm.. jag tror inte att jag är så mycket bättre egentligen... Men det kommer att finnas öl och vin att skölja ned det med, ha ha!




Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anka

Det ska bli gott.

2008-04-17 @ 09:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback