halvvägs till 50!

NU... känner jag mig som 25. Hur man nu kan veta det... Har haft full rulle sedan jag kom hem i fredags så jag har inte haft tid att känna efter.

Hade en tipp topp födelsedag från morgon till kväll. Kom på mig själv med att gå runt att nynna (det lät faktiskt inte sådär hemskt som vissa av er är vana vid..!!) på morgonen medan jag började städa lite. Solen sken som bara den och det vara varmt och skönt på balkongen så jag och Chris började med varsin kaffe i solen. UNDERBART!

Sen gjorde Chris middagen som bestod av rostbiff, ugnsbakad potatis, grekisk sallad (som han är fenomenal på) och sås. Och han hade inhandlat allt så att jag inte skulle behöva fixa med det. Mycket uppskattat!

Gästerna från skogen kom och morfars fötter blev halvt uppätna av mongot Tibbs... jävla kattskrälle!

Efter maten åt vi Regnbågens goda tårta och rökte lite cigarr på balkongen.. Smooookey!

Fina presenter fick jag också! Två trisslotter från Nygårdarna, som jag tackar så mycket för! :-)
Av mormor och morfar fick jag ett köttfat till min servis vilket var väldigt passande eftersom vi skulle äta rostbiff. Det kom till användning direkt! Av Chris fick jag en parfym som jag önskat mig, Pure Poison. Så nu luktar jag gott också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback