Halvlek

image360



Idag har jag varit med om något intressant... Stripaerobic!!
Trodde jag skulle skämmas ihjäl men det var inte alls så farligt. Vi tog givetvis inte av oss några kläder och dansen var inte så farligt heller. Dansade mest runt en stol och vred och vände på den. Men det var riktigt roligt! Synd att de inte har det på mitt gym...

Då är vecka nr 2 av praktiken avklarad.
Denna vecka har jag inte haft lika mycket att göra. Coacherna har inte haft så många deltagare, verksamhetschefen var borta mån-ons och det kom en ny anställd på tisdagen. Jag har gjort alla mina intervjuer med coacherna nu iaf och har hittat en deltagare som vill ställa upp på intervju. Jag hoppas att hon vill vara med på ett videoinspelat samtal också eftersom det är en obligatorisk uppgift vi har. Annars får jag försöka hitta någon annan.

Den nya coachen är jättetrevlig och jag följde med henne och hennes kille och hans polare på after work igår. Nästa gång får vi förhoppningsvis med de andra från jobbet också...

Nästa vecka händer lite mer spännande saker på "jobbet". På måndag kommer min kursansvariga lärare på besök.. Ska bli intressant att se hur det ska utveckla sig.. På tisdagen ska jag följa med på ett studiebesök på ett fängelse. Chefen ska hålla i en information om arbetsmarknaden för internerna och jag får följa med! :-)

På fredag ska jag intervjuva en deltagare och sen åker jag hem över helgen!! :-D
Ska bli så skönt att komma hem till Chris, jag dör snart om jag inte får träffa honom! ;-)
Och så ska jag ju klippa mig och färga håret! :-) Hmm... undrar om pappsen kommer ihåg att han skulle ge mig det i 25-årsfest.. Är nog bäst att påminna! Och samtidigt påminna om min födelsedagsmiddag...
Stek kanske vore nåt?



Over and out.



Bild:Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback