25-årsfest!

Jag och Josefin hade ju gemensam 25-årsfest i lördags. Det var en väldigt lyckad fest med god mat, fina presenter och glada gäster!

Vi inledde med lite mingel och välkomstdrink och sedan gick vi över till middagen. Efter maten blev det musik-quiz och gästerna delades upp lag.




image369





image374
Vinnarna av musikquizen.


Efter den tävlingen blev det kaffe och tårta och gästerna fick fylla i varsitt frågeformulär med frågor om mig och Josefin. Marlene hade minnsann ALLA rätt, mycket duktigt!


image375


image376


image377

Efter rättningen blev det dags för kareoken..!! Jag och Josefin inledde förståss och sedan tog de två engelsmännen över och fick på övriga gästers beordran sjunga Invinsible med Carola, hahaha! Mycket bra idé tyckte vi, det tyckte inte Chris och Simon... he he!

image378

  

     


image387


 

Sedan började det bli dags för avslut och drygt 10 av oss tog taxi in till Mårtenson där Chris satt upp oss på gästlistan. ALLDELES för mycket folk men trots det var det ändå kul att dansa loss lite.

image390


     


image395


Natten avslutades med att Emma i sällskap av Chris och Agnes, barfota släpade sig till Kebabkungen och köpte kycklingrulle. Efter 14 timmar i högklackat protesterade mina ankfötter.....




Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback