watch out mike tyson!

Jo jag var ju och tränade boxing i onsdags... Det gick bra. Gick igenom slagen och stegen väääldigt grundligt. Tur var väl det för jag sänker tydligen handen precis innan jag slår ut slaget vilket man förståss inte ska göra. Gammal vana sedan combaten misstänker jag och jag får nog träna hårt för att bli av med den.

Däremot var tränaren nöjd med mina krokar. Fick beröm inför de andra, HA HA HA!! :-P

Nu ska jag strax iväg på after work på The Fox and Anchor igen. Kommer i och för sig inte sluta lika illa som förra fredagen. Jobbar nämligen imorgon och tur är väl det kanske... ;-)

Kommentarer
Postat av: Keisa

FylleKAJA!!!

2007-09-08 @ 02:32:54
Postat av: Anka

Använd inte dom krokarna i närheten av mig,jag har också boxats.Jag har 30 års träning på din far,hahaha

2007-09-10 @ 08:05:16
Postat av: Emma

Haha! Ja lilla mamma, det har jag väl sett! Inga knivar i sidan bara!

2007-09-11 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback