förnyelse

Förra veckan gjorde jag en utrensning i min garderob. Slängde en massa noppriga gamla toppar och linnen som jag inte använt på evigheter. De har tagit upp en massa onödig plats men jag har ändå inte slängt dem för man vet ju aldrig... "Jag kommer kanske behöva dem en dag"... Yeah, right, tror inte det!

Så det blev tomt i lådorna och jag fick en ursäkt till att shoppa! Behövde det i och för sig ändå men det känns alltid bättre att spendera pengar om man känner att det finns en bra ursäkt för det...

I måndags köpte jag koftor, linnen och en långärmad topp. Behöver fortfarande lite fler långärmade toppar och ett par linnen till men det får vänta lite.

Behövde höst/vinterskor också. Hittade ett par vardagsstövlar som jag letat efter. Däremot hittade jag inga skoletter med lagom hög klack som jag letat mig galen efter!! Får väl vänta med det också. MEN.... jag hittade ett par svarta eleganta stövlar som jag däremot letat efter i två år. Igår hittade jag det perfekta paret i svart mjukt skinn! :-D


image237
Mina stövlar! :-D







image238
Mina bikerboots!


Mycket nöjd med mina inköp, de var väldigt sköna!


Over and out.



Bilder: Wedins skor och Din sko


Kommentarer
Postat av: Anka

Snygga,du kunde ju lånat mina äkta bikerboots,som har varit med om mycket kul.

2007-09-13 @ 08:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback