Bye bye Fun City!

Imorgon jobbar jag min sista dag på Fun City. Ska vara i tacorestaurangen så det blir nog en lååång dag. Har varit ett bra sommarjobb men säsongen har ju inte varit så bra på grund av vädret så man får hoppas att det går bättre för dem nästa sommar. Men tills dess har jag förhoppningsvis fått ett SYV-jobb.

Ska åka hem till skogen direkt efter jobbet imorgon för att gratulera syster yster. Saknar faktiskt den lilla skitungen och det ska bli så trevligt när hon ska baka kardemummascones till mig varje morgon i fyra veckor nästa år,  mouhahahaha!! ;-)

Hoppas på en whiskey när jag kommer hem också... Du behöver inte oroa dig pappa, du kommer att få igen det framöver..

Hepp, nu ska jag läsa kompetensböckerna jag hittade igår och FAKTISKT så verkar de vara användbara. Som jag har letat!! Så... läsa böcker och göra och äta äppelpaj är vad jag kommer att göra idag. Kanske träna sen också om jag inte somnar innan dess...



Over and out.


P.S. Förresten.. vi betalade Egyptenresan igår så nu är vi panka MEN... det innebär att vi får en veckas lyx och avkoppling med varandra när det är mkt mörkt, kallt och tråkigt här hemma... :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Själv så kan jag läsa mellan raderna och inser förstås att du i själva verket har lagt alla pengarna på födelsedagspresent åt mig och inte på någon resa. :) Och det KANSKE du kan få en kardemumma scones för.... :D Fast jag tycker att det är bättre om vi ingår i en allians du och jag och manipulerar Gustav till att göra frukost åt oss istället. Det blir det bästa. ;)

2007-09-28 @ 15:44:02
Postat av: Emma

Kajsa: Ja, din frukostidé låter nästan bättre! Hälsa honom att jag ser fram emot den servicen..! ;-)

2007-09-28 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback