Bloggtorka??

Har fått höra att jag är dålig på att uppdatera bloggen.. Det går ju inte så jag får väl skriva lite om mitt miserabla liv! ;-)

Ska på boxning idag, träna alltså. Men jag är förkyld så det blir nog bara att jag följer med och kollar läget idag. Får slåss lite nästa onsdag istället..

Annars har jag tillbringat dagen med att vara smakråd åt Jenny i stan idag. Själv hittade jag inget och det var väl tur det eftersom jag inte fått studiebidraget än tack vare att skolan varit försenad med registreringen igen...!

Jag har försökt att hitta någon uppsats eller examensarbete om det ämne jag ska skriva om också men det går inte alls. Verkar bli svårt att att hitta material till det jag ska göra och det är INTE bra..

Well well...


Over and out!

Kommentarer
Postat av: moster

....hmmmmm......det gnälls allt lite nu va????

2007-09-05 @ 18:31:42
Postat av: Emma

He he! Ja, det är roligt att gnälla!

2007-09-06 @ 09:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback