After work igen

I fredags var vi ett gäng på after work igen. Börjar bli lite av en väldigt trevlig fredagstradition det där. Tog ett par öl och åt av tacobuffén som kostade 20 kr! Smålänningen i mig log och mös.. :-)

Livebandet var bra denna fredagen också och de uppskattade vårt engagemang (Ja, vi var de mest högljudda och entusiastiska i publiken) för till slut var det nästan så att de vände sig och spelade mot vårt lilla hörn. Sen var det ju vissa som flörtade vilt med sångaren i bandet oxå, inga namn nämnda! ;-)

Den där lilla golftävlingen Solheim cup pågick ju här i Halmstad också så det var en del turister i puben. Bland annat ett par amerikanska golfjournalister. De tog en massa bilder på mig och påstod att jag var den vackraste tjej de hade sett i Sverige - tell me something I don´t know, ha ha ha! En av dem var väldigt angelägen fram tills jag sa att min pojkvän jobbade i puben som vakt. Då övergick leendet till ett oroat ansiktsuttryck och han undrade om denna pojkvän var stor och muskulös...? Well.... han tränar och har muskler, sa jag, men så stor är han inte... Två sekunder senare kommer han in i sin vaktmundering, jag pekar på honom och säger: Där är han! Varpå amerikanen tittar på mig förbryllat och utbrister: You really know how to scare a guy of!! Och med det sagt vänder han på klacken och återgår till baren, Ha ha! Med andra ord är det bara att peka på min älskling för att bli av med irriterande killar, hi hi!


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

perfa, då får jag låna honom ibland då när jag ska ut och skaka höft :]

2007-09-17 @ 19:04:39
Postat av: Emma

Kajsa:lvklart får du det lilla gumman! :)

2007-09-17 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback