Välkommen...

image255

Välkommen till världen säger jag till Thomas och Martinas son. Halv tre inatt bestämde den lilla krabaten att det till slut var dags att anlända. Mamma sa att han var ganska stor, över fyra kilo. Kan nog bli en hockeyspelare av det..;-)

Så nu har jag blivit faster för första gången och det innebär att man har en bra ursäkt till att köpa roliga leksaker och titta på tecknat igen, he he! :-D



P.S. Kajsa... JAG hade rätt" Det blev en kille.... ;-P



Over and out.



Bild: Google

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jajja, i själva verket var det ju jag som hela tiden har sagt att det skulle bli en pojke, medans du hela tiden kom med den tokiga kommentaren att det var en tjej! Tuh!

2007-10-23 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback