Jag är så bra.. nästan perfekt!

Jag är så himla nöjd med frågorna till enkäten som jag nu har skickat iväg till en jädrans massa företag! De var mkt smarta och genomtänkta och min lärare var väldigt spänd på att få höra vad de kommer att ge för resultat... Enkäten var nästan helt perfekt förutom att jag en fråga hamnade framför fel svarsalternativ... SKIIIIT!!

Hur lätt är det att ge ett JA, NEJ eller VET EJ- svar på följande fråga...?!

Vilken utbildning är den mest förekommande som era internanställda har?

Så ett litet råd... om du kan undvika det... skriv aldrig ihop något viktigt sent på kvällen när du blir trött. Det kan bli väldigt pinsamt! Som tur är har svaren börjat rulla in ändå...



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anka

Du är rolig du !!!

Glöm inte den 3 nov.

2007-10-17 @ 14:35:41
Postat av: Emma

3:e november?? Jag är helt blank i huvudet nu... vad händer då?

2007-10-17 @ 23:26:44
Postat av: Anka

Du ska passa Hobbe + köra oss till Långaryd

( om du kan )

2007-10-18 @ 08:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback