Happy birthday

Idag fyller syster yster 21, grattis! Köp dig något fint för presentkortet..

Igår fyllde my sweetheart år och jag gick upp halv sex och gjorde frukost till honom innan han gick till jobbet. Det var mycket uppskattat och det var roligt att se hans ansiktsuttryck när han såg att jag köpt en liten rulltårta till honom också.

Men sedan gick jag hem och gjorde den riktiga tårtan. En riktig choklad bomb med philadelphiaglasyr och valnötter på toppen. Har halva kvar så vi äter nog resten till School of Rock som vi ska se på ikväll. Får bli en väääääääldigt lugn kväll för det känns som att jag blivit överkörd av en lastbil... Vi gick till puben igår kväll och firade med en ölkväll och givetvis bjöd bartendrarna på whiskey så det blev en aning för mkt för oss... Speciellt för mig. Tänker inte avslöja vad som kom upp när jag kom hem på natten... Usch... Det är synd om mig..!! ;-(
Är imponerad att han orkade sätta sig på cykeln och trampa iväg till jobbet i morse, en riktig viking! ;-)

Men idag ska vi ta de där hemska sprutorna som vi behöver ta inför Egyptenresan!
Varför just idag!?! Buhuuuuu!!

Som man bädda får man ligga - JAG VET!!


Over and out.

Kommentarer
Postat av: moster

*håller dig i handen*

2007-10-04 @ 13:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback