Mer på önskelistan

Jag har kommit på lite mer att lägga till på årets önskelista till tomten...

Presentkort på VILA-butiken.

Ett pengabidrag till ett gymkort på ett annat gym. (SATS)

Grytunderlägg.

Ett svart stort paraply som inte går sönder så fort det blåser lite.

Mönstrad paschminasjal i "orientaliskt stuk". Helst svart/guld/silver eller rödaktig/orange eller grönaktig färg. VARMA färger.

Kuvertväska. Inte helsvart. Gärna lite paljetter eller stenar på. Indiska och VILA har fina.

Brödrost.

Schampo och balsam från REDKEN för färgat eller behandlat hår. (Ska färga håret snart)



Japp... Här var lite mer grejjer då. Har säkert glömt något så det kommer kanske mera...

OBS! Jag skulle också vilöja att övriga familjemedlemmer skriver upp lite saker som de vill ha under kommentarer i bloggen så att jag också har lite att välja på när jag ska köpa till er. GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback